ÚSPEŠNÁ REKLAMA POTREBUJE OČNÉ KONTAKTY

ÚSPEŠNÁ REKLAMA POTREBUJE OČNÉ KONTAKTY

Každá kampaň sa musí riadiť základnými pravidalmi marketingu. Pokiaľ chceme potenciálnemu zákazníkovi odovzdať naše posolstvo, prostredníctvom reklamy, musí spĺňať základné prastaré atribúty, ktoré sú datované do čias prvopočiatkov reklamy a prezentácie, do Babylónu, 3000 rokov PNL. Našim jediným cieľom je dosiahnuť u potenciálneho zákazníka, aby nákupil a bol spokojný s produktom alebo službou.  Hlavným dôvodom je dosiahnutie referencie, čiže šírenie pozitívnej skúsenosti o nákupe u svojich známych a priateľov, ktorých táto referencia môže ovplyvniť natoľko, že nakúpiť u tejto spoločnosti bude pre nich prijemne.

Aby sme dosiahli, že zákazník nakúpi je potrebné, aby získal dôveru v produkt , alebbo službu. Najlepším spôsobom je referencia. Dnes je referencia považvaná za nejlepšiu formu reklamy a zvyčajne sa hovorí , že je zadarmo.....chyba !!! Pravodu je , že je to najlepšia forma reklamy ! Chybou však je tvrdenie , že je zadarmo ! K tomu aby spoločnosť získala referenciu, musí investovať značné prostriedky. Najdôležitejšie je dodržiavať takzvaný " vzorec získavania klientov " k tomu sú určené  " OČNÉ KONTAKTY "

Jediný funkčný spôsob získavania nových zákazníkov pomocou " DLHOTRVAJÚCICH OČNÝCH KONTAKTOV " je ponechať potenciálnemu zákazníkovi slobodnú voľbu počas vnímania posolstva vysielaného reklamnou kampaňou.

VZOREC PRE ZÍSKANIE ZÁKAZNÍKOV

 

  1. Vlasniť fungujúcu spoločnosť
  2. Mať v ponuke produkt, službu, ktorá má potenciál k predaju
  3. Na začiatku, povedať o tom veľkej mase ľudí v záujmovej oblasti
  4. Neskôr, povedať o tom veľkej mase ľudí v záujmovej oblasti
  5. Na konci , povedať o tom veľkej mase ľudí  v záujmovej oblasti



Aký je ozajstný fungujúci TIP pre úspešnú reklamnú kampaň? Nehľadajte ho v knižkách ani na seminároch ľudí, ktorí o tom iba rozprávajú ... Ozajstné skúsenosti hľadajte u spoločností, ktoré sú všeobecne známe, u spoločností, ktoré začínali rovnako ako všetci ostatní , založením živnosti.

Známe spoločnosti v oblasti nápojov ako Coca Cola a Redbull, chémie ako Henkel, cukrovniek ako Snickers, produktov farmabiznisu ako Theraflu, Septolete, Ibalgin sa vyhýbajú chybám klasických spoločností a naopak sa držia stále osvedčenej metódy reklamnej kampane :
 

  • Snažia sa byť neustále na očiach
  • Nepoznajú krátke, alebo dlhé kampane, vianočné alebo novoročné kampane... len kampane - Celoročné kampane !
  • Získavajú len maximálny počet očných kontaktov  - Televízia ? Supermarkety ?
  • Využívajú reklamné kampane inštalované na miestach, ktoré človek využíva často a rád - Televízia ? Supermarkety ?
  • Ich cieľom nieje predať niekoľko produktov, služieb v akcii.... Predávajú v objemoch a všetkým !
  • Prezentujú sa na miestach, kde ľudia chodia nakupovať , čiže sú v tej dobe otvorený ponukám ! Supermarkety? 


OPÝTAJTE SA NÁS AKO ROBIŤ ÚSPEŠNÚ REKLAMNÚ KAMPAŇ NA MIESTACH, KTORÉ VYUŽÍVAJÚ NADNÁRODNÉ SPOLOČNOSTI, ZA CENY REGIONÁLNYCH KAMPANÍ !!!