Každá kampaň sa musí riadiť základnými pravidalmi marketingu. Pokiaľ chceme potenciálnemu zákazníkovi odovzdať naše posolstvo, prostredníctvom reklamy, musí spĺňať základné prastaré atribúty, ktoré sú datované do čias prvopočiatkov reklamy a prezentácie, do Babylónu, 3000 rokov PNL. Našim jediným cieľom je dosiahnuť u potenciálneho zákazníka, aby nákupil a bol spokojný s produktom alebo službou. Hlavným dôvodom je dosiahnutie referencie, čiže šírenie pozitívnej skúsenosti o nákupe u svojich známych a priateľov, ktorých táto referencia môže ovplyvniť natoľko, že nakúpiť u tejto spoločnosti bude pre nich prijemne.
Aby sme dosiahli, že zákazník nakúpi je potrebné, aby získal dôveru v produkt , alebbo službu. Najlepším spôsobom je referencia. Dnes je referencia považvaná za nejlepšiu formu reklamy a zvyčajne sa hovorí , že je zadarmo.....chyba !!! Pravodu je , že je to najlepšia forma reklamy ! Chybou však je tvrdenie , že je zadarmo ! K tomu aby spoločnosť získala referenciu, musí investovať značné prostriedky. Najdôležitejšie je dodržiavať takzvaný " vzorec získavania klientov " k tomu sú určené " OČNÉ KONTAKTY "
Jediný funkčný spôsob získavania nových zákazníkov pomocou " DLHOTRVAJÚCICH OČNÝCH KONTAKTOV " je ponechať potenciálnemu zákazníkovi slobodnú voľbu počas vnímania posolstva vysielaného reklamnou kampaňou.
VZOREC PRE ZÍSKANIE ZÁKAZNÍKOV
Aký je ozajstný fungujúci TIP pre úspešnú reklamnú kampaň? Nehľadajte ho v knižkách ani na seminároch ľudí, ktorí o tom iba rozprávajú ... Ozajstné skúsenosti hľadajte u spoločností, ktoré sú všeobecne známe, u spoločností, ktoré začínali rovnako ako všetci ostatní , založením živnosti.
Známe spoločnosti v oblasti nápojov ako Coca Cola a Redbull, chémie ako Henkel, cukrovniek ako Snickers, produktov farmabiznisu ako Theraflu, Septolete, Ibalgin sa vyhýbajú chybám klasických spoločností a naopak sa držia stále osvedčenej metódy reklamnej kampane :
OPÝTAJTE SA NÁS AKO ROBIŤ ÚSPEŠNÚ REKLAMNÚ KAMPAŇ NA MIESTACH, KTORÉ VYUŽÍVAJÚ NADNÁRODNÉ SPOLOČNOSTI, ZA CENY REGIONÁLNYCH KAMPANÍ !!!